PremiumLine
WYMIANA I ZWROTY

Darmowa wymiana towaru

1. Klientowi przysługuje wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym SportowyButik.pl w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. 
2. SportowyButik.pl gwarantuje przeprowadzenie procoseu wymiany towaru pod warunkiem dostępności wskazanego produktu w ofercie.
3. Wymiana zakupionego towaru dokonywana jest bezpłatnie o ile zostanie przeprowadzona zgodnie z poniższymi wytycznymi.
4. Wytyczne prawidłowego przeprowadzenia wymiany towaru:
a) Wypełnij Formaularz Wymiany Towaru.
b) W przypadku wymiany na ten sam model uzupełnij w odpowiednim polu rozmiar jaki chcesz otrzymać.
c) W przypadku wymiany na inny model (dotyczy wyłącznie wymiany na towar w tej samej cenie) podaj kod produktu oraz rozmiar.
d) Starannie zapakuj przesyłkę razem z uzupełnionym dokumentem zwrotu/wymiany.
e) Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach od 10:00 do 20:00) w celu umówienia się na odbiór przesyłki przez kuriera.
f) Kurier całkowicie bezpłatnie dostarczy inny rozmiar lub model (termin wymiany wynosi 3-14 dni).
5. W przypadku gdy towar na który miała zostać dokonana wymiana nie jest już dostępny w ofercie, Obsługa sklepu internetowego nawiąże kontakt z Klientem w celu ustalenia szczegółów wymiany.
6. Wymieniane produkty muszą być w stanie niezmienionym ( brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia ) chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wymiana może być dokonany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar powinien być należycie zabezpieczony. Prosimy zwracać artykuły używając lub dołączając ich oryginalne opakowanie. Należy również do nich dołączyć wszystkie instrukcje, dokumenty i opakowania. Do zwracanego produktu należy zawsze dołączyć odpowiednio oznaczony paragon lub fakturę VAT, otrzymany/otrzymaną w chwili dostawy towaru. Nie zostanie zwrócona żadna kwota, jeśli produkt nosić będzie oznaki większego zużycia niż zwyczajne otwarcie produktu lub jeśli został on uszkodzony, dlatego więc prosimy traktować produkty ostrożnie, podczas gdy znajdują się w Pana/Pani posiadaniu.
7. Wymiana (zarówno odesłanie jak i ponowne dostarczenie towaru) jest całkowicie bezpłatna.

 

Zwrot towaru

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Konsument może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Dla naszych Klientów umożliwiamy dwie metody zwrotów:

a) Zwrot drogą wysyłkową
W celu ułatwienia realizacji przygotuj piesemne oświadczenie odstąpienia od umowy sprzedaży. Zalecane jest skorzystanie z naszego Formularza Zwrotu. Wypełniony formularz wraz z towarem należy odesłać na poniższy adres:

SprotowyButik.pl – DEWMAR S.C.
ul. Środkowa 181
34-405 Białka Tatrzańska

b) Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym:
Klinet może dokonać zwrotu w Sklepie Stacjonarnym. W naszym sklepie dokonasz wszelkich formalności - wystarczy, że zabierzesz ze sobą dokument zakupu ( np. paragon lub fakturę VAT ), którą otrzymałeś w przesyłce oraz towar w stanie niezmienionym ( z metkami, nie noszący śladów użytkowania ) chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem. Należność za zwrócony towar Klient otrzyma w gotówce.

3. Zwrot, o którym mowa powyżej, dopuszczalny jest tylko w przypadku towaru w stanie nie zmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot może być dokonany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar powinien być należycie zabezpieczony.
Prosimy zwracać artykuły używając lub dołączając ich oryginalne opakowanie. Należy również do nich dołączyć wszystkie instrukcje, dokumenty i opakowania. Do zwracanego produktu należy zawsze dołączyć odpowiednio oznaczony paragon lub fakturę VAT, otrzymany/otrzymaną w chwili dostawy towaru. Nie zostanie zwrócona żadna kwota, jeśli produkt nosić będzie oznaki większego zużycia niż zwyczajne otwarcie produktu lub jeśli został on uszkodzony, dlatego więc prosimy traktować produkty ostrożnie, podczas gdy znajdują się w Pana/Pani posiadaniu.

4. To co było przez Strony świadczone zostanie zwrócone nie później niż w terminie 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone Kupującemu przelewem na wskazany w Formularzu zwrotu numer rachunku bankowego (ewentualnie przekazem pocztowym albo w inny sposób na żądanie Klienta). W przypadku zwrotów w Sklepie Stacjonarnym, zwrot zostanie zrealizowany natychmiast w postaci wypłaty gotówkowej.

Zapisz się do newslettera